Kedves Vásárlónk!

Az alábbiakban összegyűjtöttünk pár olyan kérdést, melyekkel gyakran találkozunk munkánk során! Kérünk, hogy mielőtt hívnád ügyfélszolgálatunkat, nézd át az alábbi információkat, nagy valószínűséggel segítenek megtalálni a választ a kérdésedre!

  • A szállítási idő attól függ, hogy az adott termék készleten van-e.
  • Ha készleten van a termék, úgy azt aznap, de legkésőbb a megrendelést követő munkanapon el tudjuk küldeni. Futárszolgálatos kiszállítás és Posta automatába történő rendelés esetén a csomagfeladás napjától számított 2 munkanapon belül várható a kiérkezés. Posta Pontra történő átvétel esetén 2 munkanapon belül érkezik meg a csomag.  Személyes átvétel esetén a visszaigazolást követően hévízi üzletünkben rögtön átvehető a termék.
  • Ha nincs készleten a termék, úgy a termékoldalon feltüntetett beszerzési időt kell hozzászámolni az előzőekben leírt szállítási időhöz.
  • Ha rendelésedben többféle termék van, melynek egy része készleten van, egy része nincs, akkor a készleten nem lévők beszerzését követően, egyben küldjük majd ki a csomagod.
  • Megrendelés előtt látszik a terméklapon az aktuális készletinformáció. (készleten van/rendelhető)
  • Megrendelés után automatikus visszaigazolást küldünk a rendelés fogadásáról, ezt követően még egy visszaigazolás érkezik a rendelésben szereplő termékek státuszáról: ’foglalva’ (ha raktáron van), ’beszerzés alatt’ (ha nincs raktáron, be kell rendelnünk a terméket).
  • Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem minden esetben érkeznek meg a webáruházak e-mailjei.
  • Kérjük, hogy ellenőrizd postafiókod spam mappáját is. Ha nem érkezett meg a rendelést visszaigazoló e-mail, azt mielőbb jelezd nekünk. Gyakran előfordul, hogy regisztrációnál elírásra kerül az e-mail cím, és rossz címre érkezik meg tőlünk a visszaigazolás.
  • Ha így sem jártál sikerrel, ellenőrizd, hogy valóban leadtad-e a megrendelést. Amennyiben még a kosaradban látod a termékeket, úgy nem vitted azt végig.
  • Rendelésed állapotának változásairól e-mailben értesítőt küldünk!
  • Ha már átadtuk a csomagot a futárszolgálatnak, vagy feladásra került a csomag, a szolgáltatók csomagkövető oldalán tudsz majd tájékozódni.
  • Amennyiben személyes átvételt jelöltél meg, kérjük várd meg az átvehetőséget megerősítő e-mailt vagy SMS-t.
  • A PostaPont egy olyan szolgáltatás, melynek segítségével az ország csaknem 4000 pontján lehetőséged van a csomagod átvételére. PostaPontra címzett küldemény esetén mobiltelefonodra vagy e-mail címedre üzenetet kapsz a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről. A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében, akár hétvégén is lehetséges.
  • A csomagautomata egy országszerte elérhető, folyamatosan bővülő automata hálózat. Az ide címzett küldemény esetén mobiltelefonodra vagy e-mail címedre üzenetet kapsz a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap. A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a csomag árufizetés szolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez az automatánál bankkártyával kell rendezned az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik.
  • Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vetted át, a küldeményt beszállítják a postára. Ekkor SMS-ben vagy e-mail- ben újabb tájékoztatást kapsz arról, hogy csomagod mely postán került elhelyezésre és azt meddig veheted át!